تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

الگوهای رفتار مشتری در خرید اینترنتی

محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است ،این امکان رابه مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید اینترنتی کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاه اینترنتی اقدام کنند. باید خاطر‌نشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالااستوار است. (lohse&spiller1998) از سوی دیگر خرید از طریق فروشگاههای اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ است زیرا در هر دو تحویل کالا از طریق پست است و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا احساس کند.

 

ادامه مطلب ...

فناوری شناسایی بدافزارها در لحظه انتشار

محققان امنیتی کشف کرده اند، بکارگیری تکنیکی تحت عنوان ToolBox یا همان جعبه ابزار توسط نفوذگران، سبب می شود کار تجزیه و تحلیل نرم افزارها و جداسازی آنها از بدافزارهای مخرب توسط شرکت های امنیتی سخت شود.
براساس این گزارش، این محققان ادعا کرده اند هکرها به تازگی روشی را ابداع کرده اند که طی آن می توانند از تحلیل شدن کدهای مخرب و بدافزارهای خود توسط شرکت های امنیتی مطلع شده و با استفاده از تکنیک های توسعه یافته، فرایند تشخیص خود را به تاخیر بیندازند. از این رو آزمایشگاه ضدویروس پاندا تصریح کرده است که در این شرایط استفاده از تکنولوژی Sandbox به تنهایی برای تشخیص نرم افزارهای مخرب، کافی و موثر نیست.

  ادامه مطلب ...

ژاپن نخستین روبات سخنگوی جهان را به فضا فرستاد

به گزارش خبرگزاری رویترز، این روبات به نام کیبو ساعت ۴:۴۸ دقیقه بامداد امروز به وقت ژاپن (ساعت ۱۹:۴۸ دقیقه گرینویچ) توسط یک راکت بدون سرنشین (H-۲B )از جزیره تانگاشیما به فضا پرتاب شد. این راکت همچنین حامل تجهیزات برای خدمه ایستگاه بین المللی فضایی بود.
کیبو ۴۳ سانتی متری قرار است ۹ اوت (۱۸ مرداد) به ایستگاه بین المللی فضایی برسد.
یکی از مهمترین دلایل فرستادن این روبات به فضا این است که دانشمندان در نظر دارند که بر روی چگونگی حمایت عاطفی ماشین ها از افراد تنها در فضا تحقیق کنند .
پرتاب راکت H-۲B به طور زنده از تلویزیون ژاپن پخش شد. 


  ادامه مطلب ...

فناوری نانو و کاهش مصرف سوخت

جام علمی: محققان موادی برای لاستیک ساخته‌اند که اصطلاک چرخ‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.اصطکاک یک پدیده روزمره است که گاهی مطلوب و گاهی مضر که اگر در مواردی از مضرات این نیرو کاهش دهیم می‌توانیم به پیشرفت‌های فراوانی در تمام علوم تکنولوژی‌های مختلف دست یافت. به گزارش جام علمی به نقل از باشگاه خبرنگاران محققان دانشگاه زارلند با استفاده از یک لایه دی اکسید سیلیکون و آزمایش ضخامت مختلف این ماده به ترکیب و ضخامتی برای لاستیک ماشین دست پیدا کردند که اصطکاک چرخ‌ها را کاهش می‌دهد. یکی از کارخانه‌های خودروسازی که هزینه این آزمایشات را پرداخت کرده معتقد است این ترکیب تا 30 درصد نیروی اصطکاک بین لاستیک و زمین را کاهش می‌دهد که منجر به افزایش بهره وری و کاهش مصرف سوخت به میزان زیادی خواهد شد.