تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور فرانسه


eiffel_tower-qpr

کشور فرانسه در سال 1998 میلادی با 70 میلیون گردشگر، مقام نخست کشورهای توریستی جهان را از آن خود کرد. این کشور از نظر تعداد سالانه گردشگران در مقامی بالاتر از اسپانیا، آمریکا، ایتالیا، انگستان و چین قرار دارد. در حال حاضر فرانسه با پذیرایی از ٨٢ میلیون گردشگر خارجی در سال، اولین کشور توریستی جهان است.‏

تور فرانسه

تور فرانسه

item_5502-qprآب و هوای فرانسه معتدل و مدیترانه ای است. این کشور برای مناظر طبیعی و سازه های بسیار مشهورش همچون برج ایفل یا خیابان هایی همچون شانزه‌لیزه شهرت دارد. فرانسه همه چیز برای هر نوع سلیقه ای دارد. به همین دلیل است که سالانه میلون ها نفر با تور فرانسه از همه جای دنیا به این کشور پهناور اروپایی مسافرت می کنند.

تور فرانسه

تور فرانسه

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-56-875z-qprتورهای فرانسه بصورت گروهی و یا انفرادی هستند. بسیاری از گردشگران علاقه دارند که تور اروپا را انتخاب کنند که از دیگر کشورهای اروپایی همچون ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، یونان و … دیدن کنند. همچنین تورهای ترکیبی فرانسه نیز علاقمندان بسیاری دارند و گردشگران می توانند از شهرهای پاریس ، نیس ، مارسی ، لیون و دیگر شهرهای فرانسه دیدن کنند.

تور فرانسه

تور فرانسه

money-clip-art-4-qpr

هزینه تور فرانسه با توجه به خدماتی که ارائه می شود ، متغیر است . همچنین فصلی را که برای سفر در نظر می گیرید و یا هتلی را که از هتل های فرانسه انتخاب می کنید ، نیز در قیمت تور فرانسه موثر است.

تور فرانسه

تور فرانسه

تور آلمان

travel_017-qprتور آلمان یکی از جذابترین تورهای اروپاست. دیدن شهرهای قرون وسطی ، موزه های جهانی ، جذابیت فرهنگی ، قلعه های باشکوه ، کلیساها و میدان های بی نظیر ، باعث شده است که سالانه گردشگران بسیاری با تور آلمان سفر کنند و از سفر به شرق اروپا لذت ببرند. تعداد گردشگرانی که هر ساله از آلمان دیدن می کنند از مرز 24 میلیون نفر فراتر می باشد. این آمار خود دلیل تلاش زیاد آلمان درجهت فراهم کردن هرچه بیشتر امکانات لازم برای پذیرایی از گردشگران را نشان می دهد.

تور آلمان

تور آلمان

k8878549-qpr

اگر در حال برنامه ریزی برای گذارندن تعطیلاتتان در کشوری اروپایی هستید و دوست دارید به جایی سفر کنید که همه چیز برایتان مهیا باشد، در اینصورت کشور آلمان -Germany- بهترین پیشنهاد ممکن برای شماست. آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان محسوب شده و در ردیف کشورهای پیشرفته جایگاه بالاتری از انگلستان و آمریکا به خود اختصاص داده است. در بین تمامی کشورهای قاره اروپا و نیز کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آلمان یکی از پیشرفته ترین کشورها به شمار می رود.

تور آلمان

تور آلمان

images-qpr

تورهای آلمان بصورت انفرادی و گروهی هستند . همچنین می توانید تورهای ترکیبی اروپا را برای سفرتان انتخاب کنید. اگر با تور اروپا سفر کنید علاوه بر آلمان ، از ایتالیا ، یونان ،اسپانیا ، فرانسه و کشورهای دیگر دیدن خواهید کرد.

تور آلمان

تور آلمان

canstock8995547-qpr

هزینه تور آلمان با توجه به خدماتی که ارائه می شود و همچنین فصلی که برای سفر انتخاب می کنید ، متغیر است. اگر تور ترکیبی آلمان را انتخاب کنید ، از شهرهای برلین ، هامبورگ ، فرانکفورت و دیگر شهرهای آلمان دیدن خواهید کرد.

تور آلمان

تور آلمان

تور اروپا

سفر به اروپا ، دیدن کشورهای اروپایی، جاذبه های قرون وسطایی،جاذبه های گرشگری مدرن و چیزهای دیگری که مسافران از سفر به اروپا انتظار داشتند به ما کمک کرد تا بتوانیم فرصتی را فراهم کنیم تا کسانی که قبلا هم با ما سفر به نقاط مختلف دنیا را تجربه کرده اند، این بار سفر به اروپا و تور اروپا را انتخاب کنند.

european-tour5

آب و هوای فوق العاده اروپا ، طبیعت بی نظیر و جاذبه های گردشگری اروپا و دیدنی های اروپا و همچنین مراکز تفریحی اروپا که طرفداران خاص خود را دارد ، هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

تور تفریحی اروپا و تورهای گردشگری اروپا که برای گردشگران در نظر گرفته می شود،ممکن است تور ترکیبی اروپا باشد و یا تور اروپا به مقصد یک کشور خاص. کشورهای توریستی اروپا عبارتند از : فرانسه , یونان, آلمان, ایتالیا ,اسپانیا و به این ترتیب میتوان در تورهای ترکیبی که شامل سفر به چند کشور اروپایی است شرکت کرد و یا فقط به یک کشور سفر کرد.

european-tour7
european-tour  ظاهرا تور فرانسه یکی از پرطرفدارترین تورهای اروپایی است و فرانسه با بیش از ۸۰ میلیون نفر توریست خارجی در سال بالاترین میزان جذب توریست در میان کشورهای اروپایی را به خود اختصاص داده است.

european-tour کشور ماتادورها اسپانیا نیز سالانه حدود ۶۰میلیون نفر توریست دارد، تور اسپانیا طرفداران خود را دارد. ایتالیا هم با ۴۶ میلیون نفر توریست در رتبه سوم در اروپا قرار دارد. تور ایتالیا، و سفر به ونیز هم که یه سفر رویایی و دوست داشتنی هست.

european-tourآلمان هم که جزو 10 کشور برتر در جذب توریست هست و تور آلمان هم پرطرفدار هست. یونان هم به عنوان یک کشور تاریخی با تمدن غنی کشوری است که گردشگران خاص خودش رو داره و تور یونان هم به تنهایی بسیار مورد درخواست گردشگران هست.

با بخاطر آوردن یک سفر لذت بخش همیشه لذت اون سفر و خاطرات شیرین سفری رو که داشتید به یادتون میاد. یک سفر خوب نیاز به برنامه ریزی دقیق، و خدمات خوب و پشتیبانی مداوم داره. انجام امور مربوز به ویزای شینگن ، گرفتن بلیط هواپیما و رزرو هتل های اروپا در کشورهای مقصد همگی وقت گیر هستند.صرف وقت برای انجام این امور ممکنه برای همه امکان پذیر نباشه. انجام امور مربوط به تور اروپا رو به ما بسپارید. صدور تضمینی ویزای شینگن بعنوان یکی از خدمات برای تور اوپا است.

تا انتهای سفر کنارتون خواهیم بود.مطمئن باشید برای همیشه کنار ما خواهید ماند.