تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور یونان

سالانه گردشگران بسیاری با تور یونان سفر می کنند. بعضی ها بخاطر سواحل بسیار زیبا و سفید و آب و هوای گرم ، و برخی جذب هزاران سال تاریخ آن می شوند. سایت های باستان شناسی حیرت انگیز ، زیبایی افراطی جزایر ، روستاهای خیره کننده و برخی از غذاهای مشهور یونان، این کشور را در لیست بسیاری از گردشگران قرار می دهد.

تور یونان

تور یونان

از دیگر جاذبه های گردشگری یونان که موردعلاقه بسیاری از جهانگردان می باشد می توان به آب و هوای یونان ، دیدنی های یونان ، مراکز تفریحی یونان و بهترین مراکز خرید اروپا و هتل های اروپا در یونان اشاره کرد.

این کشور فرهنگی غنی دارد که اثر چشمگیری بر هنر، زبان، فلسفه، سیاست، ورزش، در جامعه غربی داشته است. ژانر های کمدی و دراما، الفبای غربی، ایده های افلاطون، روش سقراط، دموکراسی و جمهوری و المپیک همگی از یونان آمده اند.

علاوه بر این یونان، از لحاظ جغرافیایی با داشتن کوهستان ها و سواحل دیدنی بسیار جذاب می باشد.

تور یونان

تور یونان

یونان مقصد گردشگری تعداد زیادی ازمردمان دنیاست . بیش از 90 درصد از گردشگران ورودی به یونان از دیگر کشور های اروپایی می باشند، با وجود این در سال های اخیر گردشگران زیادی از دیگر کشور ها نظیر ایران نیز به بازدید از این کشور علاقه مند شده اند.

تور یونان

تور یونان

خیلی از گردشگران ترجیح می دهند تور اروپا و تورهای ترکیبی اروپا را انتخاب کنند که علاوه بر یونان از کشورهای فرانسه ، ایتالیا ، آلمان اسپانیا و دیگر کشورهای اروپایی نیز دیدن کنند و از اماکن دیدنی اروپا در سایر کشورها لذت ببرند.

تورهای یونان بصورت انفرادی ، گروهی و یا خانوادگی هستند . همچنین می توانید تنها تور اختصاصی آتن و یا تور ترکیبی یونان را انتخاب کنید که از مهمترین شهرهای یونان دیدن کنید.

هزینه تور یونان در فصول مختلف سال متفاوت است. همچنین با توجه به نوع هتل و خدمات انتخابی تور ، قیمت ها متغیر خواهد بود.

تور یونان

تور یونان

تور اسپانیا

k8878549-qpr

اسپانیا، در میان دیگر کشورهای اروپایی قدمت و پیشینه خوبی دارد. شهرت کشور اسپانیا برای آثار باستانی، بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی آن است. این کشور جزو اتحادیه اروپا است و جزو زیباترین و پربازدیدکننده ترین  کشورهای این قاره به شمار می رود.

تور اسپانیا

تور اسپانیا

u11709661-qprتور اسپانیا را همه می شناسند. مردم ایران و حتی دنیا اسپانیا را به گاو بازی و دریا می شناسند. این کشور یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا است و جالب اینجاست که نه به خاطر امکان دیدنی و حتی گاوبازی اش که بیشتر به خاطر سواحل گرم و مطبوعش خواهان بسیار زیادی دارد. از این رو اسپانیا کشوری آشنا و دوست داشتنی برای مردمان این کشور و بسیاری از کشورهای دنیا است.

تور اسپانیا

تور اسپانیا

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-56-875z-qprسالانه افراد بسیاری با تور اسپانیا مسافرت می کنند و دیدنی های اسپانیا را از نزدیک بازدید می کنند. تورهای اسپانیا بصورت فردی و گروهی هستند . همچنین می توانید تورهای ترکیبی را برای سفرتان انتخاب کنید. اگر با تور اروپا سفر کنید علاوه بر اسپانیا ، از ایتالیا ، یونان ، آلمان ، فرانسه و کشورهای دیگر دیدن خواهید کرد.

تور اسپانیا

تور اسپانیا

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-29-414z-qprهزینه تور اسپانیا با توجه به خدماتی که ارائه می شود و همچنین فصلی که برای سفر انتخاب می کنید ، متغیر است. اگر تور ترکیبی اسپانیا را انتخاب کنید ، از شهرهای بارسلونا ، والنسیا ، مادرید ، جزایر قناری و دیگر شهرهای اسپانیا دیدن خواهید کرد.

تور اسپانیا

تور اسپانیا

تور ایتالیا

k8878549-qpr

ایتالیا در موقعیت جنوب اروپا واقع شده که با یونانی ها به فرهنگ آفرینی مشغول بوده و کشوری منحصر به فرد برپا کرده اند که هر ساله تعداد میلیونی گردشگر را به خود جذب می کند. ایتالیا را به خاطر ۴۶ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۱۱ در آن ثبت شده به عنوان پنجمین کشور گردشگری دنیا مشهور شده است.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-29-414z-qprاین کشور تاریخ غنی دارد که نه تنها پشتوانه فرهنگی و هنری مردم این کشور است بلکه به دلیل وجود موزه‌ها و بناهای تاریخی فراوان گردشگران زیادی از سراسر جهان به این کشور وارد می‌شوند. اگر می خواهید بدانید پتانسیل هایی که ایتالیا را معروف کرده اند کدامند بهتر است به آب و هوای ایتالیا ، دیدنی های ایتالیا ، مراکز خرید ایتالیا ، مراکز تفریحی ایتالیا و … دقت کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

item_5502-qpr

تورهای ایتالیا بصورت گروهی و انفرادی هستند. تور ایتالیا انواع مختلفی دارد. می توانید توری را انتخاب کنید که تنها به رم سفر کنید و از مکان های دیدنی رم دیدن کنید و یا با تورهای دور ایتالیا سفر کنید که علاوه بر رم از شهرهای ونیز ، فلورانس ، پیزا ، میلان و دیگر شهرها بازدید کنید.

تور ایتالیا

تور ایتالیا

 

firefox_screenshot_2015-03-30t13-15-56-875z-qprگردشگران بسیاری علاقه مند به تور اروپا هستند. این تورها به کشورهای مختلفی همچون ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، آلمان ، یونان و دیگر کشورها سفر می کنند. قیمت تور ایتالیا و تورهای ترکیبی اروپا بستگی به مدت زمان سفر ، نوع هتل و خدمات مختلف دارد. همچنین این هزینه ها در فصول مختلف سال متغیر است.

تور ایتالیا

تور ایتالیا