تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان هست که 400 واحد تجاری داره که می‌شه گفت همه چیز در اینجا به فروش می‌رسه و بیشتر واحدهای اینجا رو نمایندگی‌های برندهای معروف تشکیل دادن. حتی ساختمان پزشکان، مشاور املاک، موسسه عکاسی و فیلمبرداری و آرایشگاه هم داره. این مجتمع در سال 1357 افتتاح شد و با فضای ۱۵ هزار متری خودش یکی از بزرگترین پاساژهای اصفهان شد. فضای محیطی این بازار طوری طراحی شده که مراجعان و خریداران علاوه بر خرید ، از فضای سبز و گلزار چشم نواز آن استفاده کنن و بعنوان یکی از گردشگاههای اصفهان با کاربری (پارک – بازار ) خودش رو معرفی کرده. 

مجتمع پارک اصفهان

فروشگاه های مجتمع پارک اصفهان با اخذ نمایندگی از برندهای مشهور و معتبر در رشته های پوشاک (مردانه – زنانه - بچگانه) ساعت ، کیف و کفش ، لوازم صوتی و تصویری ، لوازم موسیقی ، اسباب بازی و لوازم کودکان، کامپیوتر و نرم افزار و لوازم جانبی ،کادوئی ، رستوران و فست فود، لوازم التحریر،آرایشی و بهداشتی ، ورزشی و ... همچنین واحدهای خدماتی شامل پزشکان مجرب با تخصص های مختلف ، دفاتر مهندسی و تجاری ، مشاورین املاک ، برگزارکنندگان جشن ها و مراسم ، موسسات عکاسی و فیلمبرداری از مجالس ، آرایشگاه و نمایندگی ها مشغول به فعالیت هستن.

 توی شلوغی امروز شهر این که یه مجتمع تجاری فضای سبز و گلزار داشته باشه خیلی غنیمته اما اینجا یه پارک – بازار واقعیه.  پنج تا ورودی داره که به بازارهای آزالیا ، مروارید، ارکیده ، آبشار طلایی ، کویتی ها و موسیقی می‌رسن. همچنین پارکینگ مجتمع پارک در دو طبقه و با ظرفیت حدود 500 اتومبیل در ساعات کار مجتمع در خدمت مراجعان محترم و گردشگران تور اصفهان می باشد.

مجتمع پارک اصفهان

مجتمع پارک اصفهان

ایستگاه راه آهن شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز یکی از بهترین ایستگاه‌های راه‌آهن کشور محسوب می‌شود که در ابتدای شهر جدید صدرای شیراز واقع است. علاقمندان به سفر با خطوط ریلی می‌توانند با استفاده از قطارهای درجه یک موجود در این مسیر مانند نورالرضا به شهرهای اصفهان، مشهد و تهران سفر کنند.

این ایستگاه یکی از مجهز‌ترین و بزرگ‌ترین ایستگاه‌های قطار کشور است که میزبان مسافران تور شیراز و استفاده کننده از خطوط ریلی است. هم‌اکنون مسیرهای ریلی / شیراز - یزد و شیراز - بوشهر - عسلویه و همچنین شیراز - جهرم - لار - بندرعباس در دست ساخت می‌باشد. در حال حاضر حرکت قطار های شیراز- اصفهان و شیراز-تهران و شیراز-مشهد همگی از ایستگاه اصلی راه آهن شیراز در شمال غرب کلانشهر شیراز و در روبروی مجتمع عظیم خلیج فارس انجام میشود.

خبر افتتاح راه آهن شیراز اصفهان در ۱۳ خرداد سال ۱۳۸۸ خورشیدی توسط رسانه‌های خبری منتشر شد.مدت کوتاهی پس از افتتاح این راه آهن معلوم شد که این راه‌آهن به صورت نیمه‌تمام و ناقص اجرا شده و با عبور اولین قطار از روی آن بسیاری از ریل‌ها در هم شکسته‌اند. از آن زمان تا شهریورماه سال ۱۳۹۰ خورشیدی، به علت آماده نبودن ایستگاه راه آهن شیراز برای سوار و پیاده کردن مسافران از ایستگاه موقتی در شهر جدید صدرا استفاده می‌شد. این ایستگاه در مهرماه سال ۱۳۹۰ خورشیدی به بهره‌برداری کامل رسید و از آن زمان تمامی قطارها از ایستگاه اصلی حرکت می‌کنند.

به زودی قرار است تا با راه اندازی خط سریع السیرریل باس شیراز-لپوئی وبالعکس جهت تسریع در سفرهای ساکنان مسکن مهر شیرازشهرک مهرامام رضا فراهم گردد. ریل‌باس‌ها بدون نیاز به لکوموتیو و بصورت خود کشش بوده و با سازمان چهار واگن ۳۳۶ نفره و حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای مسیرهای کوتاه و حومه‌ای کلان‌شهرهای ایران استفاده می‌شود.

مسیرهای خطوط ایستگاه قطار شیراز

  • شیراز - تهران
  • شیراز - مشهد
  • شیراز - قم

ایستگاه راه آهن شیراز

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

IFFA

IFFA یکی از مهمترین نمایشگاه های آلمان است که بر روی موضوع گوشت تمرکز دارد و هر سه سال یک بار در شهر فرانکفورت برگزار می شود. تولیدکننده های پیشرو آلمانی و خارجی نوآوری های خود را در این نمایشگاه توسعه می بخشند و آنها را به بازدیدکنندگان بین المللی این جایگاه تجاری مهم ارائه می دهند. در سال ۲۰۱۳، حدود ۹۶۰ غرفه دار و بیش از ۶۰٫۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۴۲ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور یافتند. نمایشگاه ۲۰۱۶ ، ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت برگزار می شود. 
نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

imagesنمایشگاه گوشت آلمان عرصه ای بین المللی برای صنعت پردازش گوشت و بهترین انجمن تصمیم گیری های سرمایه گذاری این حوزه از سال ۱۹۴۹ به شمار می آید. نمایشگاهی پیشرو در بخش های پردازش، بسته بندی و فروش گوشت به شمار می آید. به لطف وسعت طیف محصولات این نمایشگاه و همچنین شمار متعدد غرفه داران و بازدیدکنندگان بین المللی، نمایشگاه فناوری های پردازش گوشت فرانکفورت، هر سه سال موقعیت خود را در این صنعت به اثبات می رساند. همه فعالان کلیدی این صنعت، در تولید، قصابی، خرده فروشی و خدمات در این نمایشگاه گرد هم آمدند.

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

meat-clipart-03سال ۲۰۱۶، برای برگزارکنندگان این نمایشگاه بسیار ویژه است چرا که در این سال صد و پنجاهمین سال تولید شرکت خود را جشن می گیرند. شرکتی که تنها با یک کارگاه آموزشی کوچک در بالینگن در سال ۱۸۶۶ شروع شد ، امروز به موفقیتی بسیار چشم گیر گسترش یافته است. صنعت گوشت همیشه یکی از اصلی ترین بخش ها از ابتدای کار بوده است و نمایشگاه IFFA رویدادی برای برجسته کردن فعالیت های تجاری این صنعت در هر سه سال است. با تور اروپا و یا تور آلمان سفر کنید و در بهترین نمایشگاه های اروپا شرکت کنید.

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

نمایشگاه صنعت گوشت فرانکفورت

منطقه شکار ممنوع کرکس

منطقه شکار ممنوع کرکس

Karkas hunting prohibited region

یکی از مهمترین چهره‌های ناهموار طبیعت ایران رشته کوههای مرکزی است که به صورت دیواره‌ای بلند و گسترده و به طول صدها کیلومتر از استان همدان در جهت جنوب شرقی تا شیرکوه در یزد و نهایتاً تا ناحیه بلوچستان کشیده شده است. کوهستان بلند و پرآوازه کرکس، بخشی از نیمه شمالی رشته‌ کوههای مرکزی ایران است که از شمال غربی شهرستان کاشان تا جنوب شرقی شهرستان نطنز ادامه دارد. کوه کرکس حاصل گدازه‌هایی است که از راه شکاف‌های موجود در سطح زمین به بیرون راه یافته اند. منطقه شکار ممنوع کرکس، بخشی از جنوبی ‌ترین منطقه کوهستانی کرکس است که شهر نطنز در دامنه شرقی آن قرار داشته و راه ارتباطی این شهر به کاشان و اصفهان به ترتیب از شرق و جنوب آن می‌گذرد. این منطقه از سمت جنوب شرقی به کویر بزرگ اردستان و از سمت غرب و جنوب غربی به بیابانهای حدفاصل شهرهای اصفهان و میمه مشرف است.

منطقه شکار ممنوع کرکس

کوههای بلند و تودرتوی کرکس با دره های پر پیچ و خم و سرسبز آن، مجموعه زیبایی را پدید آورده که همسایگی آن با کویر، زیبایی آن را دو چندان ساخته است. کوهستان کرکس، با آن همه گستردگی و بلندی، و با آن همه عظمت و اهمیت چنان که باید و شاید شناخته شده نیست. متأسفانه اطلاعات مربوط به شرایط طبیعی این توده عظیم کوهستانی به ویژه اقلیم، پوشش گیاهی و حیات وحش آن بسیار اندک می باشد. بسیاری از دانش پژوهان و دوستداران جای جای این مرز و بوم به ویژه عزیزان دانشجو در رشته های علوم طبیعی ، می توانند موضوع پژوهش های میدانی و تحقیقات دانشجویی خود را این طبیعت بکر قرار دهند و کرکس را از یاد نبرده و در جهت شناخت بهتر و بیشتر آن همت گمارند.
منطقه شکار ممنوع کرکس
آگاهی از شرایط اقلیمی هر محل مستلزم وجود ایستگاههای هواشناسی است که این منطقه کوهستانی فاقد آن است. آنچه درباره منطقه کرکس می‌توان گفت این است که این منطقه جزو مناطق خشک و نیمه خشک با میانگین دمای سالانه 5 تا 15 درجه سانتی‌گراد بوده و میزان بارندگی آن بین 200 تا 400 میلیمتر است. این منطقه از شهریور ماه سال ۱۳۷۱ تاکنون با عنوان « شکار ممنوع » تحت کنترل و نظارت سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است. مسؤولیت اصلی و مستقیم نظارت بر این منطقه به عهده اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان می‌باشد که بدین منظور یک واحد محیط بانی در شهر نطنز احداث شده است.

منطقه شکار ممنوع کرکس

موقعیت جغرافیایی و شرایط زیستی منطقه کرکس به گونه‌ای است که امکان وجود انواع جانوران وحشی اعم از خزندگان، پرندگان و پستاندارانی نظیر کل وبز، قوچ و میش وحشی، آهو، گراز (خوک وحشی )، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، پلنگ، تشی، پایکا ( نوعی موش صحرایی که در ارتفاعات زیست می‌کند ) و غیره در آن وجود دارد. قمصر، کاشان، نطنز، اردستان و میمه در زمره بزرگترین مراکز جمعیتی شهری واقع در دامنه‌های کوهستان کرکس قرار دارند. شهر کاشان مهمترین قطب اجتماعی و اقتصادی منطقه است که فعالیت غالب آن خدماتی و صنعتی است. سایر مراکز شهری صرف نظر از برخی فعالیتهای کارگاهی و خدماتی موجود در آنها عمدتاً بافتی روستایی داشته و اقتصاد آنها مبتنی بر باغداری، دامداری و برخی فعالیتهای کارگاهی و معدنی است. با تور اصفهان سفر کنید و از جاذبه های گردشگری اصفهان دیدن کنید.

منطقه شکار ممنوع کرکس

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب فارس

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب فارس

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب فارس یکی از عظیم ترین و شلوغ ترین مراکز خرید شیراز به شمار می رود که روزانه 3000 نفر از آن بازدید می کنند و مورد علاقه گردشگران تور شیراز می باشد. این مرکز خرید در بلوار معالی آباد شیراز واقع شده است. یکی از ویژگی های مهم این مرکز خرید نزدیکی آن به ایستگاه مترو است که به راحتی از هر جای شهر می توانید به آنجا بروید.

این مجتمع که ۳۳۰۰۰ مترمربع زیربنا دارد . دارای 7 طبقه می باشد که ۳ طبقه تجاری با ۲۳۷ واحد است. سه طبقه دیگر به 78 واحد اداری اختصاص داشته و دو طبقه پارکینگ نیز برای راحتی مشتریان این مجتمع بزرگ در نظر گرفته شده است که ظرفیت 500 خودرو دارد. از امکانات مرکز خرید آفتاب فارس می توان به رستوران ، کافی شاپ و سرویس بهداشتی اشاره کرد. از دیگر مزایای آن می توان به داشتن سیستم گرمایش و سرمایش ، نزدیکی به ایستگا مترو ، اسکلت تمام بتونی ، سیستم اطفا حریق ، سیستم برق اضطراری ، آسانسور و پله برقی و انباری اختصاصی اشاره کرد.

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب فارس