تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

تور ,تورهای مسافرتی،تور اروپا

کاملترین تورهای مسافری و اطلاعات گردشگری

پنج سرزمین ایتالیا

 پنج سرزمین شامل پنج روستا و شهرک کوچک است که در شمال غرب ایتالیا در ساحل دریای لیگوریا واقع اند و به دلیل قرار گرفتن از سمتی بین کوهها و سمت دیگر در کنار رودخانه صدها سال پیش به سختی با دنیای بیرون در ارتباط بودند و فقط به یکدیگر متصل بودند که شاید همین امر باعث نامگذاری این پنج شهرک زیبا شده باشد. مونته روسو آل ماره، ورنزا، Corniglia، مانارولا و ریوماگیوره نام این پنج روستا هستند که در تور ایتالیا خواهید دید.
 cinque terre ایتالیا

 

 

پنج سرزمین که از مراکز تفریحی ایتالیا به شمار می رود، در کنار دریاچه ای در استان لا اسپزیا قرار دارد. از مشخصات آن چشم اندازهای بسیار زیبا شامل صخره های با شیب تند و تراسهای شراب ( باغهای انگور منظم بر سطحهای شیبدار) که صدها سال قدمت دارند. این منطقه در سال ۱۹۹۷ به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. شاید هیچ موزه ای در این روستاها یافت نشود ولی گشتن در این شهرک ها با خانه های زیبا کم از بازدید از یک موزه تاریخی ندارد.

 cinque terre در ایتالیا

پنج سرزمین ایتالیا

قایق سواری، شنا کردن در دریای آرام و آبی ، پیاده روی و تماشای غروب آفتاب در کنار دریا از دلایلی است که توریست های زیادی را به این منطقه که از مراکز تفریحی اروپاست، می کشاند. خانه های پلکانی ساخته شده بر روی هم که رنگبندی زیبایی نیز دارند از شباهت های بین این پنج روستا با هم می باشد. در این روستاها تعداد زیادی رستوران و کافه نیز وجود دارد که بسیاری از گردشگران تور اروپا برای امتحان کردن غذاهای محلی منطقه به این رستوران ها می روند و قطعا ناراضی از آنجا باز نمی گردند.

پنج سرزمین ایتالیا

پنج سرزمین ایتالیا

پنج سرزمین ایتالیا

پنج سرزمین ایتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.